سئو خارجی
سئو خارجی: شامل چه مواردی است و چرا مهم است!
با وجود اینکه قلب و روحتان را وارد محتوایتان می کنید،آیا برای رتبه بندی در Google هم تلاش می کنید؟ سئو خارجی - یا فقدان آن - ممکن است مقصرجایگاه فعلی سایت شما باشد.
سئو را می توان به دو گروه سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم کرد.
بسیاری سئوی خارجی را مترادف با لینک سازی می دانند ، اما آیا واقعاً چنین است؟
در این پست ، ما موارد زیر را بررسی می کنیم:

سئو خارجی چیست؟
سئو خارجی یا سئو خارج از صفحه (Off-Page SEO) هر کوششی است که در خارج از سایت برای بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو انجام می شود.

لینک سازی قسمت بزرگی از این قضیه است ، اما سئو خارجی فراتر از آن است.

سئو داخلی و سئو خارجی
سئو داخلی موضوعی است که شما بر آن تسلط کامل دارید ، در حالی که این در سئو خارجی همیشه وجود ندارد.

به عنوان مثال ، اگر من از تعدادی سایت بخواهم که به من لینک دهند یا تعدادی بک لینک برای سایتم ایجاد کنم ، این به معنای سئو خارجی است. چرا؟ بله، زیرا در طی آن روند چیزی در داخل سایتم تغییر ندادم. برعکس، اگر سرعت سایت را با بهینه سازی برخی از تصاویر بهبود ببخشم، بدان معنی است که سئو داخلی سایت را بهبود داده ام، زیرا من این تغییر را مستقیماً در وب سایتم ایجاد کردم.

اگر در هر مقطعی گیج شده اید که یک تاکتیک سئو در کدام دسته قرار می گیرد، از خود بپرسید که آیا کاملا تحت کنترل شماست؟ اگر پاسخ منفی است،این یک تاکتیک سئو خارجی است.

یادداشت جانبی: برخی از عوامل خارج از صفحه هستند که شما بر آنها کنترل کامل دارید (به عنوان مثال Google My Business).

چرا سئوی خارج از صفحه مهم است؟

گوگل هنگام تصمیم گیری در مورد رتبه بندی و قرارگیری صفحات وب ، بسیاری از عوامل خارج از صفحه را در نظر می گیرد. بک لینک یکی از این عوامل است ، اما عوامل زیاد دیگری نیز وجود دارد.

به همین دلیل، رتبه بندی صرفاً بر اساس شایستگی مطالب دشوار است.

اشتراک گذاری این پست
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
درباره نویسنده
پست های مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *