جذب فالوور اینستاگرام از طریق کپشن
8 روش نوشتن کپشن اینستاگرام برای جذب فالوور هدف (با مثال!)
یک عکس هزار کلمه را نقاشی می کند ، درست است؟ نیازی به گفتن نیست.
حتی اگر اینستاگرام یک رسانه تصویری باشد ، توضیحات کپشن پست شما تقریباً به اندازه خود عکس (یا فیلم) مهم است.
دلیل این امر این است که این چند خط متن نه تنها به ارائه زمینه برای تصویر شما کمک خواهد کرد، بلکه به برجستگی شخصیت برند شما نیز کمک می کند.
چگونه می توان کپشن اینستاگرام مناسبی برای بازدید میلیونی از پست نوشت؟ شما مخاطب بالقوه زیادی برای جذب دارید اما همچنین روزانه تعداد زیادی پست برای رقابت با پست شما منتشر می شود.
چه چیزی باید بنویسید؟ چگونه مخاطبان خود را به تعامل وادار کنید؟ بهترین طول کپشن برای جذب نظرات بیشتر چقدر است؟
پاسخ تمام سوالاتتان (و سایر موارد) را در این پست پیدا خواهید کرد.

نباید هیچ سردرگمی وجود داشته باشد: فقط نوشتن چند کلمه برای ارسال پست اینستاگرام کافی نیست! بنابراین ، قبل از اینکه به نکات مهم بپردازیم ، بیایید نگاهی بیندازیم به این که چرا یک کپشن جذاب در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است.

چرا کپشن اینستاگرام اهمیت دارد

کپشن در اینستاگرام به شما امکان می دهد شخصیت برند خود را از راه هایی بیان کنید که یک عکس به تنهایی نمی تواند. با صحبت مستقیم با فالوورهای خود می توانید داستان به اشتراک بگذارید ، جوک تعریف کنید و تجارت خود را شخصی کنید. شاید بتوانید با یک ویدیو به این مهم دست پیدا کنید ، اما این بدان معنی است که فالوورهای شما باید در واقع فیلم را تماشا کنند. حتی کسی که در حال تماشاس پست شما از طریق اکسپلور است هم می تواند نگاهی به کپشن شما بیندازد.

کپشن ها همچنین به شما امکان تعامل با مخاطبان را می دهند. اگر افراد صفحه شما را دوست داشته باشند و آن را دنبال کنند ، می توانید سوالات خود را زیر آن بپرسند ، بحث کنند و شانس برنده شدن جوایز را داشته باشند.

چرا مشارکت اینقدر مهم است؟

از سال 2016 ، کاربران دیگر به ترتیب زمانی پست ها را در اکسپلور خود مشاهده نمی کنند. در عوض ، اولویت بندی محتوا براساس تعامل و علاقه و همچنین زمان واقعی انتشار پست است. اساساً تعامل بیشتر به این معنی است که پستهای فعلی و آینده شما بیشتر دیده می شوند.

با وجود برند های بسیار زیادی که از اینستاگرام استفاده می کنند ، برند یا شرکت شما باید برجسته باشد. بهترین راه برای این کار شخصی سازی تجارت با محتوای جالب و مرتبط و کپشن های جذاب است.

اکنون که اصول را می دانید ، بیایید وارد جزئیات شویم.

چگونه یک کپشن عالی در اینستاگرام بنویسیم

هدف شما: برای پست خود عنوان جذاب بنویسید تا تعامل کاربران را افزایش دهید و حتی با این کار می توانید حذابیت نام تحاری خود را افزایش دهید.

برای کمک به شما در رسیدن به این هدف ، ما تحقیقات جدیدی انجام دادیم و پست های اینستاگرام شرکت های برتر و مطرح را بررسی کردیم تا مشخص کنیم چه چیزی باعث می شود یک کپشن با عملکرد بالا تولید شود.

ما هشت نکته را پیدا کردیم که می توانید از آنها در استراتژی تولید محتوا خود استفاده کنید.

ازاین نکات برای افزایش بازدید و تعامل با پست خود استفاده کنید و با این کار اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما بیشتر دیده می شود – و در نتیجه مشتریان بالقوه بیشتری جذب خواهید کرد!

ابتدا اطلاعات مهم را بنویسید
درباره برند خود داستانی بگویید
ساختار کپشن های خود را در نظر بگیرید
برای تشویق به مشارکت کاربران سوال مطرح کنید
از ایموجی برای نشان دادن شخصیت خود استفاده کنید
هشتگ های مرتبط با پست خود را وارد کنید
برای افزایش بازدید از Mentions @ استفاده کنید
همیشه یک دعوت به عملی در پست خود داشته باشید
چگونه کپشن خوب بنویسیم؟

این پست Google شامل تمام این نکات است. ما قسمت های مهم را برجسته کرده ایم ، در کپشن می توانید آنها را در عمل مشاهده کنید، ما آنها را در زیر لیست کرده ایم.

کپشن گوگل در اینستاگرام

(منبع عکس)

1.Google مهمترین اطلاعات را با اشاره به موضوع خاص ویدئو در اولین کلمات عنوان قرار داده است.
2.کپشن نکاتی در مورد ایجاد و رونق بیزینس های کوچک از طریق ابزار دیجیتال در قالب مثالی از یک بیزینس کوچک تبدیل چوب های قدیمی ساختمان ها به میز و وسایل دیگر چوبی جدید است.
3.کپشن نسبتاً کوتاه و مفهومی است ، با مثالی که در متن نوشته شده به مخاطب دید ایجاد یک شغل با کمترین هزینه و استفاده از وسایل بازیافتی ارزان را می دهد.
4.Google در انتهای این پست کاربران اینستاگرام را ترغیب می کند تا برای یادگیری نکات بیشتر این زمینه به لینک مطلبی از گوگل که با جزئیات بیشتر توضیح داده شده مراجعه کنند. (دعوت به عمل)

5.در ابتدای توضیحات کپشن از هشتگ  #SustainabilityDay برای دیده شدن بیشتر پست استفاده شده که این یک نکته مهم است.

6.از ایموجی گیلاس برای جذابیت بیشتر کپشن استفاده شده
7.در این پست در جای مناسب با استفاده از [email protected] پیج برند woodwardthrowbacks که مثال اصلی این پست گوگل است آورده شده است.
مطمئناً لازم نیست از همه این نکات در تمام کپشن های خود استفاده کنید. فقط استفاده از یک یا دو مورد می تواند باعث جذابیت بیشتر پست های شما شود.

اشتراک گذاری این پست
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
درباره نویسنده
پست های مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *